ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Komu se obratiti u slučaju pitanja ili reklamacija?

U slučaju bilo kakvih pitanja ili reklamacija možete nas kontkatirati e-mailom na

info@goodfood.hr

ili na telefon

+385 1 481 13 02

.

U kojim zemljama mogu kupovati putem Interneta?

Putem internetske stranice goodfood.hr možete kupovati u svim zemljama svijeta.

Hoću li dobiti isti proizvod koji vidim na fotografiji?

Snimljene fotografije su najviše kvalitete kako bi prikazale sve detalje svakog proizvoda. Odstupanja su moguća kod proizvoda na čiji krajnji izgled utječe karakteristika sirovina od kojih je načinjen, kao u slučaju ručno izrađenih proizvoda..

Ima li internetska stranica goodfood.hr korisničku službu?

Da, možete joj se obratiti na e-mail:

info@goodfood.hr

ili pozivom na broj

00 385 99 466  33 67

(pon.-pet. 09.00 – 17.00h).

Je li moguće otkazati narudžbu?

Da, ako niste dovršili plaćanje. Za sve ostale situacije nas kontaktirajte na e-mail

info@goodfood.hr

.

Što su Pravila zaštite privatnosti internetske prodavaonice goodfood.hr?

Sve potrebne informacije pronaći ćete na poveznici:

Uvjeti kupovine


.

Kako mogu dodati artikl u svoju košaricu?

Nakon odabira artikl i broj komada, potrebno je kliknuti gumb “Add to cart” kako biste ga uvrstili u svoju narudžbu.

Koje korake moram poduzeti kako bih izvršio narudžbu?

  • Odaberite kategoriju koja vas zanima.
  • Kliknite na proizvod koji želite kupiti i tada ćete moći pogledati fotografiju proizvoda, njegov naziv, oznaku, opis, cijenu, sastav i dostupnost.
  • Odaberite broj komada i dodajte proizvod u košaricu. Pregled košarice možete vidjeti klikom na gumb “View cart” ili gore desno u glavnom izborniku na ikonu košarice.
  • Napominjemo da za obradu vaše narudžbe imate dvije mogućnosti: možete se prijaviti ili ostvariti narudžbu kao gost.
  • Ako se želite prijaviti, potrebno je navesti svoje osobne podatke, adresu za račun, adresu dostave i sl.
  • Navedite svoje podatke, obavezno odaberite zemlju plaćanja te način plaćanja.
  • Obavezno odredite željeno vrijeme preuzimanja narudžbe u jednom od naših restorana (ako vrijeme nije ponuđeno to znači da je restoran zatvoren i plaćanje neće te moći izvršiti).
  • Prihvatite uvjete kupovine i kliknite “Checkout”.
  • Nakon toga, primit ćete poruku elektroničke pošte s opisom vaše narudžbe i QR kodom koji pokažete našem osoblju u restoranu kako biste preuzeli narudžbu u odabrano vrijeme.

Načini plaćanja?


Kreditne kartice

– jednokratno: Visa, MasterCard, Maestro, American Express

Imate li dostavu?

Ne. Isključivo osobno preuzimanje u restoranu u kojem ste napravili narudžbu.

Hoćete li me obavijestiti kada je moja narudžba gotova?

Da. Na vaš e-mail ćete dobiti obavijest da  je Vaša narudžba gotova i spremna za preuzimanje.

Koji internetski preglednik trebam koristiti kako da bi se internetska stranica goodfood.hr ispravno prikazala?

Internetska stranica goodfood.hr optimizirana je za prikazivanje na svim vrstama web preglednicima kao i na mobilnim i tablet uređajima

Je li sigurno kupovati na internetskoj stranici goodfood.hr?

Da. Na našoj stranici možete kupovati s potpunim povjerenjem, jer pažljivo odabiremo resurse koji jamče sigurnost Vaših kupnji, kao i Vaših podataka.